niedziela, 25 grudnia 2011

Rozdanie Świąteczne. (Otwarte)

ZASADY ROZDANIA:
1. Musisz być moim obserwatorem
2. Jeżeli jesteś osobą niepełnoletnią zapytaj o zgodę na wzięcie udziału rodziców lub prawnych opiekunów.
3.Pod postem w komentarzu odpowiedz na pytanie : Co dostałaś/dostałeś pod choinkę ? czy prezent był trafiony czy był to raczej niewypał.
4. Paczkę wysyłam tylko na terenie POLSKI.
5. Komentarze można zostawiać od dziś 25.12.2011r do 20.01.2012r
6. Zwycięzce wybiorę ja. Będę brała pod uwagę kreatywność wypowiedzi
7. Rozdanie trawa na moim kanale YThttp://www.youtube.com/user/TheChoatic?feature=mhee  jak i na blogu : http://watchme-thechoatic.blogspot.com/
Zastrzegam sobie prawo do zmiany daty zakończenia rozdania .

Nagrody możecie zobaczyć w filmiku :D link http://www.youtube.com/watch?v=eWUnGKjQGsI

5 komentarzy:

  1. obserwuje jako Ewu
    pod choinkę dostałam podwójną ilosć prezentów z racji tego, że 24 obchodzę także swoje imieniny:
    -ciuchy,
    -bieliznę
    -dwie pary kapci
    -bronzer essence
    -3 lakiery
    -turban na włosy
    -zestaw akcesoriów do kąpieli
    -myjka Donegal
    -perełki do kąpieli
    -dwa pierścionki
    -branoletkę
    -kalendarz
    -potrójne cienie AVON
    -zapachowe podgrzewacze
    -pasek
    -dwie szminki essence
    -puder got2be
    -slodycze
    (wszystkie prezenty możesz obejrzeć na moim blogu: http://www.kraina-kosmetykow-ewu.blogspot.com/2011/12/prezenty-gwiazdkowo-imieninowe.html
    Z każdej rzeczy jestem bardzo zadowolona! Moi bliscy świetnie znają mój gust, co co roku mnie zadziwia :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.

    Obserwuję jako Yasinisi
    sniezynka7@gmail.com

    YT: Querido7

    Moje prezenty były w tym roku niesamowite i w 100% trafione :D

    Od rodziców i babci dostałam ciuszki: śliczne popielate spodnie i dwie bluzki idealnie do nich pasujące.. Nic tylko się stroić :D

    Młodszy brat przysponsorował mi wymarzoną juz od dawna limitowaną paletkę Sleek PPQ Me Myself & Eye.

    Starszy brat z żoną z kolei kupili mi coś na co czekałam najbardziej(a właściwie to nadal czekam bo paczka jeszcze w drodze ;) ) czyli zestaw 25 płytek do zdobienia paznokci Bundle Monster, plus zestaw pędzli także do zdobień.. Jako lakieroholiczka i początkująca "nailartofanka" jestem w 7 niebie.. Teraz tylko z niecierpliwością wypatruję listonosza ;) Mam nadzieję, że dotrze przed sylwestrem co bym mogła pochwalić się jakimś super mani na imprezie :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako agnieszkazg.

    Pod choinkę dostałam:
    - prostownicę Remington S9950
    - słodycze (jak co roku od dziadka ;D)
    - rękawiczki (również od dziadka)

    Prostownica jak najbardziej była trafionym prezentem - ponieważ moja stara prostownica, wysłużyła się dostatecznie (miałam ją ponad 4.5 roku!). Jestem uzależniona od prostowania włosów, więc DZIĘKUJĘ CI ŚWIĘTY MIKOŁAJU! :D

    A co do reszty prezentów to hmm.. nie wiem dlaczego od dziadka dostaję wiecznie paczki ze słodyczami + dodatki (mam 22lata, a dziadek wciąż traktuje mnie jak małą wnuczkę ;D).
    Słodyczy nie jem - więc z tego prezentu bardziej ucieszył się mój brat, a rękawiczki...no cóż - są męskie ;D, więc i ten prezent ucieszył bardziej mojego brata :). No ale liczy się pamięć i gest. Prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a wiec zglaszam sie i ja :)
    1. obserwuje jako *** Marta ***
    2. jestem pelnoletnia :)
    3. a wiec moje tegoroczne swieta byly wyjatkowo magiczne bo spedzilam je z moja "nowa-stara" rodzinka, i to byl dla mnie najwiekszy i najcenniejszy prezent jaki moglam sobie wymarzyc :) a mianowicie tlumacze: moi rodzice rozstali sie ponad rok temu , moj ojciec zostawil moja mame z ogromymi dlugami itp. ostatnich chwil wiec nie wspominam dobrze... :(( bylo cviezko, ale moja mama poznala Leszka z ktorym zaczela sie spotykac, Leszek ma corke z ktora ja i moja siostra bardzo sie zzylysmy (oni przeszli podobny dramat jak my tylko kto inny zawinil) i tak wlasnie zyskalam nowa wymazona rodzine bo tuz przed swietami moja mamcia zareczyla sie z Leszkiem a 7stycznia swietowalismy ich slub.
    Mysle, ze rodzina w zyciu czlowieka jest bardzo wazna i czasu spedzony z rodzina nikt nie jest w stanie nam zastapic, wiec mysle , ze o nic bardziej cenniejszego nie moglam prosic Mikolaja ;D
    Poza tym dostalam pieniazki, slodycze, kosmetyki.
    4.e-mail: martusiaa91@gmail.com
    5. a dodatkowo promuje Twoje rozdanie u siebie jesli to tez sie liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :) zapraszam do mnie http://peelargonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń