sobota, 23 lipca 2011

TAG "One Lovely Blog Avard"






Hej ! Więc dziś odpowiem na tag. Zostałam oTag`owana przez Ale dziękuję :* . Zapraszam na jej bloga http://u-majorki.blogspot.com/ .

A teraz zasady 
- Skopiuj i wklej logo na swoim blogu 
- Napisz o sobie 7 rzeczy 
- Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę) 
- Podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę 
- Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)





No zaczynamy zabawę :D


1.Uwielbiam zwierzęta nie potrafię bez nich żyć mam 4 psy i 4 koty w tym 2 małe które mają dopiero miesiąc. Niestety w tamtym tygodniu jakiś du*ek  potrącił mi mojego kotka który miał 2 lata i niestety zdechł .:/
2.  Mam 2 starszych braci
3.Jestem bardzo wrażliwa
4.Gdy zobaczę jakąś rzecz z kokardką, albo jakimś słodkim detalem kupuję ją .
5.Nie lubię herbaty z cytryną :/
6.Jestem uparta zawsze postawię na swoim :)
7. Jestem wielbicielką Harrego Poterra

                                                          A teraz nominacje 

1.  http://iwonka1988.blogspot.com/
2. http://womanland.blogspot.com/
  Naprawdę nie wiem kogo jeszcze nominować bo chyba wszystkie dziewczyny zrobiły już ten tag :)


A na koniec chciałam wam kogoś przedstawić :)
 Mój kaktusek :**              Macie jakieś pomysły na "imię " ? Piszcie w komentarzach :)

8 komentarzy:

  1. Olinek dziękuje :)

    O prosze - tez nie lubie herbaty z cytryną :D zawsze wszyscy mi sie dziwia, ale co zrobic jak sie nie lubi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bloker jest w drogeriach Astor, Super-pharm i chyba widzialam w rosmanie :) A tin tin tez sie tak stosuje i tez tak mocno dziala? Czy to raczej taki zwykly antyperspirant ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja herbaty z cytryną nie piłam bardzo długo, a teraz znów do niej wracam :) Hah, ja miałam kaktusa mikołaja :D Nazwałam go Mikuś. A dla Twojego może..Baksiu (spolszczone) skoro to króliczek? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jaaa Cię ! ale kaktus zarąbisty ;-))) chce taki też ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się, że pomogłam :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za informacje :) Musze sie udac do sklepu i wyprobowac ale to dopiero jaak skoncze to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń